Maandag

Het is weer maandag en ik ben nog steeds niet goed .
Vanochtend een poosje visite gehad en daarnet met mijn oudste dochter een rondje gelopen.
Eindelijk eens even naar buiten is ook wel fijn.
Word zo zachtjesaan wel moe hoor van die bronchitus!!
Zo maar weer eens wat borduren ,want ik heb bij mijn moeder nog van die kerstkaarten van Lanarte gevonden ,die nog geborduurd moeten worden.
Jaren geleden heeft ze die eens gekocht bij het Kruidvat  en dat is nu eens een lekker klein werkje!!
Lekker vroeg voor de kerst ,maar okee.  het ging er maar om dat ik weer wat deed.
Best leuk om te doen,en zo onder het borduren dacht ik dat je ook kaarten zou kunnen maken ,maar dan met geborduurde bloemen erop of zo!
Heb nog genoeg van dat borduurlinnen liggen.
En kaartenspul heb ik ook zat,dus wie weet!
Het probleem bij mij ,is dat ik altijd van alles wil doen,en ja dat kan niet natuurlijk,echt tijd te kort. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

We hebben zijdehoenders!!!

Oppassen op kleinzoon!