Liebelotje is af!!!!

Ik heb pas mijn pop af die ik heb gebreid.
Uit het boek van Arne en Carlos.
Het was zo leuk om te doen en als je zo bezig bent word het steeds leuker.
Het is wel een hele brei hoor voordat je het lijf gebreid hebt.
De kop is ook best moeilijk en ook de hals ,want ik had er een schuursponsje in gemaakt en toe ik de pop klaar had is m,n schuursponsje gaan wandelen en zit nu niet meer in d,r nek.
nou ja ik heb er een grote sateprikker ingestoken en zo moet het dan maar.
heb later wel gezien dat ik dat hele schuursponsje niet op moet rollen ,maar boven en beneden los moet laten.
Dus dat ga ik proberen met de volgende pop,ik ben trouwens al bij de armen.
Als de volgende klaar is zet ik die ook hier op de site.






Reacties

Populaire posts van deze blog

We hebben zijdehoenders!!!

Oppassen op kleinzoon!